نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 10 ) مشکلات یوونتوس در خریدها ! تخفیف و پاسپورت

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 10 ) مشکلات یوونتوس در خریدها ! تخفیف و پاسپورت

فصل نقل و انتقالات تابستانی از راه رسید و تعداد زیادی از هواداران یووه در ایران به دنبال جدید ترین خبرها در این رابطه هستند. از امروز با آخرین اخبار و انتقالات باشگاه یوونتوس در خدمت شما هستیم.

 

نتو:

 

دروازه بان برزیلی تیم یوونتوس درخواست خروج داده و سران یووه در حال بررسی شرایط تیم های خواهان او می باشند. در این میان، نتو علاقه دارد فوتبال خود را در تیم والنسیا دنبال کند.

 

دنیلو:

 

گفته می شود مربی و مدیران یووه تاکید زیادی بر خرید مدافع برزیلی رئال مادرید اسپانیا دارند و در تلاش هستند تا خیلی زود پرونده ی انتقال این بازیکن سرعتی به یوونتوس را نهایی کنند.

 

کاستا:

 

یوونتوس با قیمت مورد نظر بایرنی ها برای فروش این بازیکن مخالف است و در صورتی که بایرن در قیمت او تخفیفی قائل نشود، یووه از خرید او منصرف می شود.

 

برناردسکی:

 

یوونتوس در تلاش است تا در هفته ی اخیر سران فیورنتینا را برای فروش این بازیکن ایتالیایی راضی کند و این در حالی است که مدیران یووه با مدیر برنامه های این بازیکن به توافق کامل دست پیدا کرده اند.

 

ساندرو:

 

تیم چلسی همچنان برای خرید این بازیکن در تلاش است و مدیران تیم لندنی با ارائه ی پیشنهادی قابل توجه خواهان خرید ساندرو در روزهای اخیر هستند ولی مدیران یووه تصمیم دارند تا مانع از این کار شوند و پیشنهاد تمدید قرارداد خود را با دستمزدی معادل 5.5 میلیون یورو تقدیم ساندرو کرده اند.

 

ان زونزی ― متویدی:

 

رسانه های ایتالیایی امرور مدعی شدند که یک نفر از میان ان زونزی ― متویدی تا پایان رمان نقل و انتقالات راهی تیم یوونتوس خواهند شد و مدیران یووه باید یک هافبک قدرتی برای الگری خریداری نمایند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: